Tisdag...

Ursäkta, jag vet att jag varit dålig på att skriva, men C verkar ha skött sig bra=) Jag har varit ganska upptagen med jobb, samboliv och tennis. Och inte minst med att försöka jobba upp oss lite inom blogglivet, jag hoppas på resultat.

Tennis alltså, vilken sport! Jag och J har spelat ett par matcher och vi älskar det, verkligen. Man får bra kondition, eftersom ingen av oss har nån värre koll på vart vi slår bollen så får vi springa väldigt mycket fram och tillbaks över hela planen. Så får vi frisk luft, skratta mycket och känna oss duktiga. Roligt har vi!

Nu ska jag snart cykla iväg till M och äta lite mat och se på Desperate housewives.

// Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0