Topp 5 (mer eller mindre) viktiga egenskaper på killar

Här ska listas, eftersom det alltid är kul att göra listor på vad som är bra med killar, här följer alltså fem egenskaper som gör C glad när hon träffar en kille:

  1. Han är generellt snygg, det ligger både i hans faktiska utseende och delvis i personligheten
  2. Han har en snygg tandrad, detta är nästan det viktigaste, han ska ha ett "knulla-mig-leende"
  3. Han har bra humor (alltså samma som mig)
  4. Han klär sig på ett sätt som inte är stötande för mig, han klär bra i keps och köper inte sina kläder på Leather Man. Han är en av de få som är snygg i vita byxor
  5. Han är lite halvdryg  ibland (så att man känner av jakten) men han hör av sig som han ska och man vet egentligen vad han vill



Såhär glad blir jag om jag kan bocka av detta på checklistan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0