Trött på att göra allt själv

Jag är trött på att behöva göra allt själv, allt från att tvätta, duscha, gå till att flytta och skaffa barn, ja allt!
Ska jag tvätta, inte fan hjälper nån mig, nej! Skulle jag få för mig att skaffa barn så skulle jag förmodligen få göra det själv.
När jag skulle flytta till stockholm, visst fan fick jag göra det själv, två kompisar skulle flytta med, gjorde de det då? Nej. När jag skulle flytta hit skulle två kompisar flytta med, gjorde de det då? Nej. (Brorsan kom efter ett tag så det är en liten liten parentes i självandet.).

Nu funderar jag på att söka skolor i U.S.A, England och Spanien, kommer någon följa med mig? Nej.

/C - "jä gärt sjaal"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0