Geeee määäg stripsa!

C och hennes brorsa A var i Sverige på snabbvisit igår för att fixa nya pass. Så C hade vänligheten att komma hit och säga hej utanför porten här efter de hade varit på McDonalds och köpt lite kvälls.

När jag kom ut satt C och åt lite strips... Och nu ska jag försöka återberätta nåt som i verkligheten var ganska roligt, sånt är alltid svårt!
Jag och C pratar om allt möjligt samtidigt som hon äter dessa strips....
Sen vill A ha tillbaks sina strips för det var tydligen hans och säger i lugn och fin ton:
-Kan jag få mina strips?
C: Nej inte än, fortsätter prata med mig...
A: Men får jag stripsen.
C: Frågar mig om jag vill ha lite strips
A: Men ge mig mina strips
C: Frågar Sickan (hunden) om hon vill ha lite strips, det vill hon! Samtidigt som vi fortsätter vårt samtal.....
A: Meeeen ge mig miiiina strips
C: Nej! Jag får passa på att äta nu när de var så goda för en gångs skull, de brukar aldrig vara goda på McDonalds.
A: Aaaaaaawwwh får jag dom nu, ät inte upp alla!
C: Snart
A: Geeeeeeeee mäj stripsa!
C: Ok, här har du!

Ok det kanske inte lät så roligt, men det var kul när man var mitt i det så att säga! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0