Har något mellan tänderna och ska flytta till Vancouver

Har något mellan tänderna, men det gör inget för jag ligger i soffan på Nordstrand och är bara lokalkändis (känd från lokal-tv* kommer tillbaka till det senare), men när jag blir stor ska jag flytta till Vancouver och bli skådis, för där är jag exotisk enligt den enda Kanadensiskan jag är bekant med så det får det bli. Då ska jag börja digga hockey och hockeyröv! Hockeykillar.. jag tar tillbaka allt ont jag sagt! Förlåt!

*Har träffat tre killar vid olika tillfällen som sagt att de känner igen mig från något, detta var alltså när jag var en liten liten tonåring och inte kände så många grabbar än, det visade sig att de sett mig på lokaltv när jag utklädd till Melanie B (jag, mel b?) dansar och mimar till, ja kan det ha varit wannabe eller stop kanske, haha!

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0