Jag stod och borstade tänderna..

..med min nya tandborste som tandläkaren har rekommenderat, dock har jag inte tagit mig till eltandborststadiet än men det kommer väl! Ja, hur som helst så stod jag och funderade när jag borstade tänderna, tänkte "-Tänk att få va inne i mitt huvud och höra va jag tänker, gud va kul!" Så insåg jag att det är ju precis vad jag gör hela dagarna, när man är såhär kul som jag är och på så bra humör som jag är just nu då finns det egentligen ingen anledning att gå och lägga sig.

Men så vet jag ju att jag måste jobba imorgon och att jag har våffelmannen (och eventuellt våffeldamen) att se fram emot så det blir bra! De är så söta, I love you! =)) Så nu ska jag lägga mig och läsa lite i Illustrerad vetenskap (ni som känner mig vet ju att jag har koll på läget även om ni som inte är lika bekanta med mig tror nåt annat, men det får stå för er och era fördomar, när pekfingret pekar på någon pekar tre fingrar tillbaka på dig själv) och kanske lite i döden är livsviktig och gråta lite, ja det ska jag unna mig när jag har varit glad så länge!

Over and out for yesterday!

Dagens musiktips: Thin Lizzy - Cowboy song (Yay!)

//C - I am just a cowboy lonesome on the trail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0