Nej du får INTE slicka på lösgoodiset!

När jag, C, besökte köpcentret Palmviken en gång närmare bestämt butiken Konsum för några år sedan förfärades jag av synen av ett barn som står vid naturgodiset och slickar på pistashnötterna och lägger tillbaka dem, jag såg det, mamman såg det, jag "fick" inte säga nåt, mamman sa inget trots att det var hennes dreggelunge som dregglade på naturgodiset.

Så gjorde jag den 24:e april ett nytt besök i samma butik.. med skillnaden att jag själv hade med mig en dreggelunge.. nämligen min 2 och ett halvt år gamla lillasyster, hon va på naturgodiset direkt men hon fick aldrig slicka på nåt för jag va med heeela tiden och högg direkt hon försökte, sen var hon på lösgodiset också men hon kom inte närmre än såhär:


Kommentarer
Postat av: J

Men C, försök inte o sätta dig själv i bättre dager, du slickar ju också på godiset, lägger tillbaka o springer fnittrande vidare i butiken, jämt så att man skäms!

2009-05-08 @ 17:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0