Ojojojojojoj....

Nu var det längesen nån la ner lite kärlek i den här bloggen.... Får väl göra ett försök, men det händer ju inte så mycket som är värt att skriva om men. C är ju i Barcelona, har varit på bröllop och stannade kvar på lite semester oxå!

Kan berätta lite om lördagens festligheter. J och C (inte bloggC utan en annan C) var hemma i lördags. Vi hade bestämt oss för att gå ut och ha lite skoj. Hade vi skoj?....Om vi hade! =) Haha ja det började ju lite fint där med ett par öl på Jennies balkong. Sen förflyttade vi oss till W:s balkong, men vi gick in ganska snabbt för det blev kallt och började regna lite. M och hans kompis kom, sen kom det mera folk och ännu lite mera folk.....

Ja, sen efter det är allting lite som en dimma. Det var efter att W hade tagit fram den det började barka... tagit fram spriten alltså. Själv började jag lite fint där med ett par vattenshots, tills nån snällt fyllde på med sprit.

Vi kom iaf ut på krogen, jag, J ,C och M gick först in på puben där vi irrade omkring var för sig en stund. Sen hittade vi varandra igen och gick vidare. J kom in utan att betala och utan att köa. Jag och C kom, efter lite tjat, in före i kön men fick betala. M däremot var det tvärstopp för, han fick snällt gå och ställa sig in kön hahahhaha.

Ja vad hände sen? Jag träffade E och S, vi gick några varv där inne och pratade säkert med massa andra fulla människor. Köpte pizza och gick hem!

Vaknade på morgonkvisten i soffan med mjukisbrallor en filt och öppen balkongdörr... Herregud säger jag, när ska man lära sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0