Deep house

Jag har nu förstått att deep house är vad jag gillar! Hade det inte varit för att jag är så oteknisk hade jag t.o.m länkat här så att ni också kunde lyssna, men jag har iaf två nya favoritlåtar: Deep dish - Flashdance och Funk(The bloody beetroots remix) - Etienne de Crécy, yeah.

Jag hade förresten rätt angående att alla frisörer samarbetar med djävulen, min ringde och bokade om tiden idag, det blev alltså ingen färgning, det är andra gången! What the fuck!

//C - med utväxt till knävecken och svett på ryggen från solningen, första delen, i förvandlingen part två kommer förhoppningsvis imorgon i form av färgning och part tre förhoppningsvis på torsdag i form av träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0