Nothing I can say.. total eclipse of the heart

Usch vill jag inleda detta inlägg med, jag hade en jättetrevlig dröm inatt, drömmer man mardrömmar så vaknar man och tänker tur, det var bara en dröm! Men jag vaknade dessvärre imorse och tänkte, fan det var en dröm! Jag vet inte var du bor längre, inte i vilken stad, inte i vilket land, jag vet inte vad du jobbar med, om du träffar någon eller ej, om du har det bra eller dåligt. Jag förstår inte hur du efter såhär lång tid utan minsta antydan till liten skymt av dig i mitt liv kan nästla dig in i mina drömmar när jag nästan aldrig tänker på dig längre. Well well: It´s a fools game, nothing but a fools game!

//C - Säger som Bonnie: -It aint right with love to share, when you find he doesnt care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0