Tjejer klär upp sig för tjejer. -Ja det är sant.. MEN..

Ja det stämmer att tjejer klär upp sig för tjejer, för att vara snyggare än, för att stila för you know. MEN tjejer klär även upp sig, precis som ni killar (iofs även kill#2, för att man måste ibland) men självklart också för att, just det, få ligga!

Nu ligger ju jag som bekant aldrig och har inga planer på att bli lesbisk men om jag skulle va kille så skulle jag försöka mig på Marion Cottilard som är den vackraste person jag vet, hon har ett sånt utseende/en sån utstrålning som gör att du bara vill sätta dig i soffan med armarna i kors och sucka. Suck.

Här kommer hon:



Blir man inte sugen på att färga håret mörkt så säg!

//C - kanske man skulle bli religiös?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0