New York, New York, I´ll keep me up for ya!

Jag vet inte vad det är för det enda jag haft med New York att göra är att jag varit på New Ark och gått med en papperspåse för ansiktet för att det luktade så förbannat äckligt på hela flygplatsen! Jag känner nuförtiden en sjuk dragning dit, jag hade såklart lätt flyttat till Berlin om jag hade kunnat tyska men eftersom jag vetat detta i ett och ett halvt år nu och fortfarande inte kan tyska så verkar det kanske som att det inte är meningen med mitt liv..

Jag måste ju.. som ni alla redan vet flytta till nåt ställe med mycket skateboard, va ska jag annars titta på? Tänk vilken mardröm att va tillsammans med någon som inte kan åka bräda, alls!

Jag får kanske fundera på det där med tyskan.. det finns ju ändå rätt mycket schysst men kan göra i Berlin:

Va överförfriskad med ögoninflammation på nån typ bunkerpub:



Diskutera med väggen:


Hänga på bögklubb:


..och självklart titta på skatarna (inte på gayklubben) eller vad man nu vill göra med dem..

Men jag misstänker att allt detta även kan göras i New York och där har man antagligen turen att de flesta människor du försöker konversera med förstår dig, vare sig de är 9, 15, 35 eller 110, det mina vänner, det är en fördel!

//C - som varken skyr bög eller strippklubb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0