den här är ju död men behöver skriva av mig öppet utan att nån ser

har skämt ut mig, jiddrar runt och jiddrar runt och ikväll blev jag nästan busted och blev superglad för att jag inte blev det men så blev jag besviken för att jag inte blev det på ett vis och sen ännu mer besviken för att det inte blev nåt åt nåt håll eller nån kant och så känner jag mig idiot som ens fört nåt på tal, jag vet ju varför jag har en vit månad, det är för att inte utsätta mig för sånt här som jag gjort ikväll, drack en öl och ett glas vin och då var det klippt. Att jag alltid ska öppna min stora käft när jag vet hur det kan gå. Jag har variit där så många många miljoner gånger förr och jag vet hur ensam jag känner mig och jag vet hur ensam jag känner mig dagen efter och jag vet hur ensam jag känner mig när jag står där, ensam på jobbet. Jag ska aldrig mer tro p något eller någon, NU är det på riktigt slut på att upprepa det här beteendet, men får bara tänka att det har med tid att göra, att det är för kort tid, att det inte har med mig att göra, men jag blir fortfarande ledsen och tar det personligt, trots att jag inte vill det. Nu ska jag ändra på det här, för jag klarar inte mer av det här, jag blir bara ledsen.

Kommentarer
Postat av: Frida

fast så var det nån med ingenting att göra som såg ändå. Går in här och kollar ibland när jag vill ha mig ett skratt, du å syster ä att bra roliga ibland, synd att det blev slut på bloggandet (även om jag inte visste om den innan ni sluta då men :).

Vad det än är så hoppas det blir bra! Ha en bra hälg

2010-02-19 @ 20:54:46
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0