Comeback...

M is back!
Nu när det är Mellon (som man säger nuförtiden) Så tänkte jag att det vore på sin plats med ett litet inlägg på denna gamla kära blogg.
Detta är första ggn jag hör alla låtar som gått vidare och nu håller röstningen på för fullt. Just nu leder Eric Saade, ingen låt som tilltalar mig direkt.
Jag tyckte ju att Nicke Borgs låt var bra, men vem vet det kanske är jag som har kass musiksmak för han ligger sist!? Danny ligger bra till men fy för en dålig låt,
Sara Varga har ju fått mycket bra kritik för sin låt, men den är ju alldeles för allvarlig och sorglig. Det är väl inte meningen att man ska få en klump i magen av en schlagerlåt eller?

Och Linda Bengtzing... Varför försöker man förresten att poppa till ett tråkigt namn med ett Z?
Heter man t.e.x Sara så blir det inte roligare än så även om man byter ut S mot Z... Man är ju fortfarande en Sara! (Om man inte är en klädbutik då) Ursäkta avstickaren, åter till BengtZing!
Sjunger om en man som kan plocka in i diskmaskin, redan där tröttnade jag och gick ut ur rummet.

Sanna Nielsen har ju såklart en typiska schlagerlåt alá Perelli, så den ligger ju såklart bra till hos folket antar jag.

Återtår att se vem som vinner!

Åh vad kul det var för mig att få skriva lite här igen=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0